محسن جمال آهنگ شمالی

آهنگ بی کلام شاد مازندرانی  کاری از محسن جمال

ریمیکس آهنگ جدید و بسیار زیبا و شاد از محسن جمال به اسم شمالی [بی کلام]

آهنگ و تنظیم: محسن جمال / ویالن: رضا جمال / پخش شده: سایت شمال موزیک

سايت شمال موزیک / بروزترين سايت پخش و دانلود تمامی آهنگهای مازندرانی

محسن جمال

آهنگ مازندرانی شمالی { بی کلام } کاری از محسن جمال  کیفیت ۳۲۰

کاری از
حجمدانلود
محسن جمال
۶٫۸۵ MBDOWNLOAD

 آهنگ مازندرانی شمالی { بی کلام } کاری از محسن جمال  کیفیت ۱۲۸

کاری از
حجمدانلود
محسن جمال
۳٫۴۲ MBDOWNLOAD

امتیاز این آهنگ از نظر شما ؟

میانگین امتیاز : / ۵٫ تعداد آرا :

به این اثر امتیاز دهید.

تلگرام شمال موزیک اینستاگرام شمال موزیک

نظرهای کاربران

  • میترا ( 6 سال پیش ) : عالی

  • BARAN ( 7 سال پیش ) : ????????????????????????????????????????????????????????????????????? BAD bood????

  • فریده ( 7 سال پیش ) : متاسفم براتون ?

  • رها ( 7 سال پیش ) : خیلیا ازشون بد تعریف میکنن جامعه هنر بهشون پشت کرده وتوی هر آهنگی اگر اسم این دونفر باشه طبلیغات چندای بابت آهنگاشون نمیکنه لطف کنید به شعور مخاطبتون احترام بذارید باکارایی که کردید آبروی همشهریاتنو بردید

  • مسعود ( 7 سال پیش ) : منم موافقم این دوتا برادر تاوان سنگینی بابت کارای زشتشون پس میدن رفتن همه جا پر کردن که این آهنگ ساخته خودشونه جای تاسف داره برای کسانی که بااین دو برادر سطح پایین کار کنن

  • fahimeh ( 7 سال پیش ) : درسته این آهنگ از قبل وجود داشته اما از یاد رفته بود اما آقای محسن جمال اونو به یادمون آوردن و واقعا هم فوق العادست.و ایشون نه تنها کار نادررستی نکردن بلکه ما رو به گذشته ها بردن.و هیچ اشکالی نداره که آهنگی که خودشون زنده کردن رو به نام خودشون در آوردن.چون همه ما میدونیم که این آهنگ از قبل هم وجود داشته.

  • reza ( 8 سال پیش ) : آقای جمال هنرمند نما !!! آهنگ شمالی که نوشتین آهنگ از خودتونه از دوران پدربزرگهای ما در عروسی بندرگزی ها و حومه نواخته میشه . یعنی و قتی این آهنگ نواخته میشد شما بدنیا نیومده بودید و یهو الان شما این آهنگو ساختینو بنام خود زدید!!! واقعا با این کار نشون دادید که یه هنرمند نمایه سطح پایینین و برای مردم شریف بندرگز و حومه و شعور مخاطب ارزشی قایل نیستین !!! دارین کیو گول میزنین!!! خودتونو یا مردمو . ما دوست داران هنر برای اینکه دوباره کسی کاری چنین وقیحانرو انجام نده پیگیر میشیم و این کار زشتتونو به گوش همه اهالی محترم بندرگز و حومه و جامعه هنری خواهیم رساند . به امید روزی که به حریم آثار هنری تجاوزی صورت نگیرد.و تاسف برای شما و امثال شما .

  • milad ( 8 سال پیش ) : آقای جمال هنرمند نما !!! آهنگ شمالی که نوشتین آهنگ از خودتونه از دوران پدربزرگهای ما در عروسی بندرگزی ها و حومه نواخته میشه . یعنی و قتی این آهنگ نواخته میشد شما بدنیا نیومده بودید و یهو الان شما این آهنگو ساختینو بنام خود زدید!!! واقعا با این کار نشون دادید که یه هنرمند نمایه سطح پایینین و برای مردم شریف بندرگز و حومه و شعور مخاطب ارزشی قایل نیستین !!! دارین کیو گول میزنین!!! خودتونو یا مردمو . ما دوست داران هنر برای اینکه دوباره کسی کاری چنین وقیحانرو انجام نده پیگیر میشیم و این کار زشتتونو به گوش همه اهالی محترم بندرگز و حومه و جامعه هنری خواهیم رساند . به امید روزی که به حریم آثار هنری تجاوزی صورت نگیرد.و تاسف برای شما و امثال شما .

  • mehdi ( 9 سال پیش ) : ey val jan

  • havadar ( 9 سال پیش ) : mohsen jamal karet alie bod daste modir gool dard nakone

  • خلیل محلی ریکا ( 9 سال پیش ) : عالی بود